Der gik ca. 10 dage, så fik vi denne besked

Vi tænkte at så længe vi betalte vort abonnement, så gik det nok. Problemet ville nok først opstå når vi brugte for meget data i EU, de fleste holder øje med forbrug i ud over fire måneder, men nej, problemet kom helt automatisk, når man framelder sig.

Vi undersøgte muligheden for et at abonnement, og det kunne godt lade sig gøre med en C/O postadressemen, men sim kortet skulle aktiveres i Danmark, og første opkald skulle også være derfra, firmaet hedder Lebara.dk.

Jeg fik så talt med vort selskab i mange år, Call-me, og der var en mulighed for at beholde vores abonnement, men det skal overskrives til en med dansk adresse og betales via dennes PBS.

Vi har C/O post adresse ved min datter Rikke, og hun ville god stå for at have vores numre på sin adresse, og lægge ud via PBS.

Men indtil det er faldet på plads har de lukket for al data roaming, men telefoni og nummer virker til udgang af april, der åbnes for data igen, når nummeret er overskrevet.

Så det ser ud til at falde på plads 🙂

 

Kategorier: Internet og telefoni

3 Kommentarer

ole · 17. april 2018 kl. 17:28

jeg har svaret dig på mail med EZ ring eller skriv
MVH
Ole.

Ole · 14. april 2018 kl. 7:55

Hej Lars, ja der vil jo nok være lidt småproblemer på vejen, men inden jeg var nået til jeres datter Rikke havde jeg tænkt, ham overtager du da bare, jeg har i forvejen 3 “kunder” jeg betaler for da de ikke selv har en pc, og så får jeg jo lidt “lommepenge” på den måde, men det ser ud til det flasker sig for jer, fortsat god tur Mange hilsner Ole.

    Bela · 14. april 2018 kl. 8:40

    Hej Ole,
    Det var pænt af dig, men det ser jo ud til at vi får det til at fungere.
    Mvh.
    Berit og Lars

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Synes du om siden, så del gerne

%d bloggers like this: